Elevhybel

Kirkenes videregående skole har 68 elevhybler som ligger rett ved siden av skolen. Prisen er 3 500,- for små hybler og 4 600,- for store hybler pr måned. De store hyblene er forbeholdt elever over 18 år.

Elevhyblene kan tilby:

• Møblerte hybler.
  • Trygge leieforhold og ryddige kontrakter.
  • Tilgang til vaskemaskin, kjøkken og Internett.
  • Miljøarbeidere på ettermiddag, kveld og natt, samt i helgene.

Liten hybel

Ca elleve kvadratmeter. Seng 90 x 200 cm. Skrivepult m/stol, klæsskap m/hyller og oppheng. Lystette gardiner i nøytral farge. WIFI.

Felles kjøkken

Fem eller åtte hybler deler på kjøleskap m/fryser, komfyr, mikrobølgeovn, vannkoker. Bord m/stoler og kjøkkenskap.

Felles bad

To eller tre hybler deler på toalett, dusj, vask, hyller.

Felles vaskemaskin og tørketrommel

Fem eller åtte hybler deler vaskemaskin og tørketrommel.

Fellesrom/stue:

Sofa, stoler og bord, TV, Playstation 5, Nintendo Switch, brettspill m.m

Vi legger til rette for en god del fellesarrangementer for beboere og borteboerelever.

Fellesrommet på hybelhuset og i kantina på skolen er ofte i bruk på ettermiddag/ kveldstid til eks brettspill, bordtennis m.m.

Stor hybel, ca 23 kvadratmeter

Ca 23 kvadratmeter. Seng 75/90 x 200 cm. Skrivepult m/stol, sofa m/bord, lystette gardiner i nøytral farge, klesskap, kjøkkenbord m/stoler, kjøleskap, to kokeplater, hybel steikeovn, kjøkkenskap, bad m/dusj, vask og toalett, WIFI og egen bod med fryseboks.

Felles vaskerom med to vaskemaskiner og to tørketromler.

Stor hybel

Liten hybel

Hvis du ikke har fått hybel på hybelhuset, er det mange i som leier ut hybler i det private boligmarkedet. Følg med i Finnmarken, Sør-Varanger Avis eller på facebook.

Søknadsskjema for hybel (DOC, 29 kB)

Ordensreglement elevhybler (PDF, 153 kB)

Telefon til hybelhuset: 78 96 35 79 og vakttelefon hybelhus 924 30 233.