Landslinje for yrkessjåfør

I dag, den 2. september 2024, fikk elevene se noen av  mulighetene en utdanning som yrkessjåfør kan gi.

Husk å søke skoleskyss

Vesentlig færre har meldt inn behov for skoleskyss før skolestart, enn tidligere år. Registrering av skoleskyssbehov må gjøres før skolestart, slik at elevene har vedtak om skyss eller skyssbevis på mobil i god tid før skolestart – for å unngå at de blir nektet transport.

Velkommen til skolestart 19. august 2024

Første skoledag  Etter en kort velkomsttale av rektor eller en annen leder på skolen har kontaktlærer og elevene samling i klasserommene sine. Der får dere praktisk informasjon og mange klasser vil få utdelt skolebøker første skoledag.

Studietur for bilfagene til Stuttgart - Uke 24 2024

I uke 24 dro elevene fra Vg2-avdelingene for kjøretøy og bilskade, lakk og karosseri på en spennende studietur til Stuttgart.

Siste skoledag 21. juni

Program for siste skoledag før sommerferien.

Lærerikt besøk av maskør- og parykkmaker Therese Roald

Frisøravdelingen ved Kirkenes videregående skole fikk nylig besøk av Therese Roald fra Den Norske Opera.

Velkommen til Kirkenes videregående skole!

Finnmark trenger dyktige folk som vil være med på å utvikle regionen videre. Som ung i Finnmark i dag har du mange muligheter foran deg. Vårt mål er å bidra til din utvikling; både faglig og menneskelig.

Vellykket matkurs med 4H Finnmark!

Matkurs for deg som vil lære å lage god og rimelig mat.

Bedriftsbesøk hos Norway King Crab i Bugøynes.

Økonomi og ledelse på Vg3 ST var på bedriftsbesøk hos Norway King Crab i Bugøynes den 17. april 2024.

Sikkerhetskurs på hybrid- og elbil på kjøretøyavdelinga

Kjøretøyavdelinga ved Kirkenes videregående skole gjennomførte sikkerhetskurs på hybrid- og elbil for elevene den 16. april 2024.