Avslutning for Vg3 22.06-23 kl 18:00

Invitasjon til avslutning for elever og foresatte i 3STA, 3STB, 3PÅA og 3AMA ved Kirkenes videregående skole 2023.

Digitalt skolebesøk i anledning Kronprinsparets 50-årsdager!

Kirkenes videregående skole er blant noen få utvalgte skoler utenfor Oslo som får tilbud om å være med på digitalt skolebesøk 14.juni kl 13:00 i forbindelse med feiringen av Kronprinsparets 50-årsdager!

En spennende opplevelse i tysktimen!

Videosamtale, gårdsbesøk og språklig utfoldelse. En tysktime utenom det vanlige!

Vi har fått en stor gave fra Varanger Årbok!

Kirkenes videregående skole har fått alle utgavene fra 1981 til 2022 i gave fra redaksjonskomiteen i Varanger Årbok.  Komiteen har delt  ut slike pakker til alle skolene i Varanger.

Kristina skal holde tale i København!

Vi er svært stolte over at en av våre elever skal representere Norge under Nordisk Talefest 2023!

Finalistene er klare til dyst i ArcticSkills 23

Mandag morgen setter denne spente gjengen fra Kirkenes videregående skole seg på bussen. Målet er Rovaniemi og finalen i ArcticSkills.

Vigo app for deg som skal og er i lære

Appen gir deg som er innenfor fagopplæring på videregående nivå en oversikt over lærekontrakter, fagprøver m.m.

Fremtidens verdiskapere

Ungt Entreprenørskap Troms og Finnmark arrangerte Innovasjonscamp på Kirkenes videregående skole den 17. september 2021.

Vant Matuka 2021 med Tomé-tomatsuppe, Røyeravioli og Multebombe

FraNord UB, Kirkenes vgs. vant kokkekampen under Matuka 2021. UB’en består av tre elever, Caroline Louise Johansen, Beatriz Alexandra Da Silva Rodrigues og Preben Andre Sandnes.

Satser på fremtidens grundere - ICE Creative Youth

14.-15. juni gikk innovasjonscampen «ICE Creative Youth» av stabelen på Kirkenes videregående skole. Til sammen deltok ca 100 elever fra 1.- og 2. trinnet i konkurransen om å lage den mest innovative løsningen for å fremme fordelene av å bo og arbeide i Øst-Finnmark.